Wilde westkust - Reisverslag uit Punakaiki, Nieuw Zeeland van paul nienke merel en tim voort vd kleij - WaarBenJij.nu Wilde westkust - Reisverslag uit Punakaiki, Nieuw Zeeland van paul nienke merel en tim voort vd kleij - WaarBenJij.nu

Wilde westkust

Door: paulnienkemereltim

Blijf op de hoogte en volg paul nienke merel en tim

01 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Punakaiki

Wat een mooi en afwisselend land is dit toch.

De dag na ons vorige bericht heeft Nienke nog met de dolfijnen gezwommen. Nienke had wat minder weer , maar ze heeft wel wat meer dolfijnen gezien.

Maandag zijn we richting het noorden gereden en zijn we naar de Hanmar Springs geweest een zwembad met thermaal water. Voor merel een kinderbad met glijbanen. Voor papa grote glijbanen en voor Tim en mama warme 38-40graden baden, en dat alles met een heerlijk zonnetje.

Gister een flink stuk gereden om uiteindelijk de wilde westkust te bereiken met mooie rotsformaties en de beroemde pancake rocks. Ook hebben we schattige baby zeehonden gezien.

Vanochtend wilden we een korte wandeling maken in het regenwoud, maar die kwam zijn naam teveel eer na: stromende regen konden we de kinderen niet aan doen, flink doorgereden naar een volgende bestemming maar.

Merel is totaal niet onder de indruk van alle mooie natuur, maar geniet het meest van de speeltuinen op de campings. Ook zingt ze bijna de hele route we zijn er bijna. Al moeten we dan nog enkele uren. Tim geniet vol van de 24/7 aandacht van papa en mama.

Groetjes van ons

• 01 Februari 2012 - 07:41

Henk En Truus:

Pannenkoeken, lust ik ook wel.

• 01 Februari 2012 - 09:06

Rob:

Mooi die glijbanen , gezellig hoor.

Hier ijsbanen geopend .

• 01 Februari 2012 - 09:14

Monique:

Lekker schaatsen hier! jaaa, daar zijn jullie vast toch een heel klein beetje jaloers op...

• 01 Februari 2012 - 10:01

Olaf:

relaxed hoor!!
    Krijg een scheve nek van de foto's kijken...stom ik kan natuurlijk ook de computer een kwartslag draaien ;)

• 01 Februari 2012 - 18:36

Gerrie:

Computer omdraaien is wel lastig, lang leve de iPad

• 01 Februari 2012 - 22:28

Peter:

Mooie reis en heel leuk om de belevenissen te volgen.

@monique: schaatsen? Ik denk dat Paul en Nienke het weer en de natuur daar veel mooier vinden. Schaatsen is een gevaarlijke sport.

• 02 Februari 2012 - 18:54

Afdeling 3CD:

Hee luitjes,

Genieten jullie een beetje...............

Heel veel plezier,

collega's 3CD

• 03 Februari 2012 - 21:32

Renske En Arnaud:

Wauw dat klinkt goed zeg! Heerlijk hoor!Leuk om te lezen. Hier inmiddels sneeuw;)
    Veel plezier nog, knuffel van Femke aan Merel en Tim,daag!