einde van de reis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van paul nienke merel en tim voort vd kleij - WaarBenJij.nu einde van de reis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van paul nienke merel en tim voort vd kleij - WaarBenJij.nu

einde van de reis

Door: paulnienkemereltim

Blijf op de hoogte en volg paul nienke merel en tim

16 Maart 2012 | Singapore, Singapore

en dan zit de reis er helaas op.

we hebben de laatste dagen nog genoten van een lekker strandje met heerlijk strandweer op zo'n uurtje rijden vanaf auckland.

We hebben ook nog gesnorkeld, maar dat was geen succes. Het moet een heel mooi snorkelgebied zijn, maar kenneljk niet als het net heeft geregend. Er was alleen maar zand en modder te zien in het water, beetje jammer dus.

We zitten nu halverwege onze terugreis in Singapore. De beide ouders en Tim al wat brak, maar merel is hyperactief geworden op het vliegveld.

We hebben een fantastisch mooie reis gehad, super om met het gezien 7,5week weg te zijn en elke dag leuke dingen te doen. Veel gezien veel gedaan, kortom super.

maar nu ook weer fijn om naar huis te gaan. Leuk om familie en vrienden weer te zien en om ons gewone leven weer op te pakken.

bedankt voor jullie berichtjes, smsen,mails etc. We zullen snel een fotoboek in elkaar zetten.
tot snel

• 16 Maart 2012 - 12:53

Monique:

Goede reis verder!! Tot gauw!
    We zijn erg benieuwd ! Suc6 met de kleine stuiterbal :-) X

• 16 Maart 2012 - 12:53

Pascale:

Een hele goede reis terug en tot ziens in Nederland!

• 16 Maart 2012 - 13:00

Gerrie:

succes met laatste stuk vliegen, leuk om jullie morgen weer te zien, misschien kunnen jullie straks nog skypen?

• 16 Maart 2012 - 14:44

Ans Schuh:

Welkom thuis!
    Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt en wat heerlijk om zo lang met z'n viertjes zo lekker vrij te hebben kunnen reizen. Het zal wel weer even wennen worden aan het Hollandse leventje. Maar....de zomer komt ook hier er aan.
    Groetjes.

• 16 Maart 2012 - 16:21

Henk En Truus:

Wat een geweldige reis en fijn dat jullie zo hebben genoten. Goede reis verder, jullie hebben nog even te gaan
    We zullen er vast nog wel veel over horen. Groetjes.