Laatste week - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van paul nienke merel en tim voort vd kleij - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van paul nienke merel en tim voort vd kleij - WaarBenJij.nu

Laatste week

Door: Paulnienkemereltim

Blijf op de hoogte en volg paul nienke merel en tim

13 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Whangarei

Het blijft genieten hier.

Vorige week zijn we na een paar dagen aan het strand weer de bossen in getrokken. Daar een flinke boswandeling gemaakt. Flink en pittig we moesten op het einde nl nog 650 traptreden bedwingen en dat is pittig met allebei een kind te dragen. Nienke heeft nog 3dgn spierpijn gehad. Paul was tijdens het klimmen aan het zuchten en steunen.

Daarna een dagje in Auckland geweest, de grootste stad hier. De sky tower opgeweest. . Merel vond de glazenbodem bovenin erg spannend maar liep er toch overeen. Later de haven bezocht waar het gezellig druk was ivm de aankomende Volvo ocean race. Vele bootjes gezien.
Vanaf Auckland door naar het noorden , daar gingen we naar de kauri bomen. Grote en oude oerbomen.vanwel 1500-2000jr oud en tot 50meter hoog. Erg indrukwekkend.

Gister een heerlijk dagje op een mooi leeg strand. Lekkere weertje. En merel achter de meeuwen aanrennen. Tim vermaakt zich ook heerlijk met de volle aandacht van ons en zijn grote zus.

• 14 Maart 2012 - 05:30

Peter:

Geniet van de laatste dagen. Hier was het de laatste dagen ook 'genieten'. Wil je snel weer in het stadion zien! Goede terugreis ook.
    Houdoe

• 14 Maart 2012 - 08:35

Klasse:

Kom je naar PSV Heerenveen of nie?

Geniet ff lekker van de afstand tot de ploeg daar

• 14 Maart 2012 - 09:25

Olaf:

GeniEt van de laatste dagen. Hoop dat jullie vliegreis net zo goed gaat als de heenreis. Zie jullie snel weer, maar dan wel na mijn wintersport. Groetjes olaf

• 14 Maart 2012 - 09:32

Monique:

Joepie, jullie komen bijna terug! VIND IK LEUK!

Maaar , heel veel plezier nog daar - de laatste dgn en een hele goede reis terug!

Groetjes van ons!

• 14 Maart 2012 - 10:36

Wendy:

Wat gaat dat toch snel! Geniet nog van al het moois de laatste paar dagen.
    En met een beetje mazzel komen jullie in lekker lente-achtige weer terug.
    Groetjes Wendy

• 14 Maart 2012 - 18:38

MAPA:

Wij zien uit naar jullie terugkomst. En zijn ook benieuwd hoe groot Tim nu is geworden.

• 14 Maart 2012 - 20:42

Renske:

Nog lekker even genieten daar! Veel plezier,ennu kijken uit naar jullie terugkomst! De groetjes ook van Arnaud en Femke!

• 15 Maart 2012 - 08:12

Maaike:

Allereerst bedankt voor de verjaardagskaart vanaf de andere kant van de wereld, leuk hoor!
    Heel veel plezier nog de laatste dagen!
    groetjes, Maaike

• 15 Maart 2012 - 16:54

Gerrie:

Leuk hoor, dat jullie weer bijna terug zijn, ben benieuwd naar de verhalen en foto's en natuurlijk ook naar Merel en Tim

• 15 Maart 2012 - 18:29

Elise:

Laaste dagen en dan ... zit het er weer op voor jullie :( .Wat is het toch snel gegaan.
    Ben benieuwd naar de verhalen en foto's. Goede terug en tot snel! Liefs Elise