Zon zee strand - Reisverslag uit Waihi Beach, Nieuw Zeeland van paul nienke merel en tim voort vd kleij - WaarBenJij.nu Zon zee strand - Reisverslag uit Waihi Beach, Nieuw Zeeland van paul nienke merel en tim voort vd kleij - WaarBenJij.nu

Zon zee strand

Door: Paulnienkemereltim

Blijf op de hoogte en volg paul nienke merel en tim

06 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Waihi Beach

En we zijn alweer een weekje verder.

In taupo begonnen we met een regendagje, de volgende ochtend heeft Paul ruzie staan maken met de campingeigenaar omdat we nu opeens ook voor merel moesten betalen. We zijn boos weggegaan naar een andere camping, waar we ook opeens moesten betalen voor merel(we vragen ons heel erg af of we niet tot nu toe heel veel geluk hebben gehad en dat Paul dus onterecht ruzie heeft staan maken, wel goed voor je Engels wat ruzie maken). S middags allebei hardgelopen , Paul nog een atleet van de ironman ingehaald. En lekker zwembadje en speeltuin voor de kinderen.
Daarna naar rotorua geweest een thermisch gebied met geisers , kokende waterbronnen , kokend modder en veel rokende hete stenen in allerlei kleuren.
Daarna naar de grotten van waitomo geweest, voor merel erg spannend en voor ons bijzonder vanwege de gloeiwormen. Bij de camping nog een stuk regenpijp gesloopt doordat paul er met de camper tegenaan reed.
Leuke maar wel wat natte dagen.
Nu alweer een paar dgn aan verschillende standjes heel mooi,rustig en een lekker weertje. Meestal halfbewolkt met 22graden.

De nachten verlopen nu met Tim rustig, Paul was eergisteren nacht behoorlijk onrustig omdat hij vele smsjes kreeg over tegendoelpunten van PSV. En hij zo via de sms de grootste thuisnederlaag in zijn leven meemaakte.

Groetjes

• 06 Maart 2012 - 08:44

Henk En Truus:

Weer een mooi verhaal. Geniet ervan....

• 06 Maart 2012 - 10:28

Elsbeth:

leuk hoor alle verhalen!
    en wat een superleuke foto van merel en tim

• 06 Maart 2012 - 10:54

Jolanda:

Hoi Nienke en Paul,

Thanx voor jullie kaartje, en de felicitaties. Hij heeft er op 2 dagen na een maand over gedaan :-) Tja, als ik jullie verhalen allemaal zo lees gaan we zeker sparen. Klinkt allemaal heerlijk, helemaal weg, lekker rondtoeren metzo'n camper, al denk ik wel dat je de regenpijpen beter kunt laten hangen ;-) Geniet er nog lekker van!

Liefs Jo

• 06 Maart 2012 - 11:08

Leonie:

Leuke foto van Merel en Tim!!. Geniet nog van de laatste dagen.

• 06 Maart 2012 - 18:43

Mapa (R+H):

Tim vindt het zeker spannend. Hij kruist z'n vingers.

• 06 Maart 2012 - 20:27

Maikel & Elise:

Geniet nog maar even goed van jullie laatste weekje, hier is het natte voorjaarsweer begonnen.... ;-)

• 06 Maart 2012 - 20:58

Olaf:

De tijd vliegt he, komt dat alles zo leuk is!!Had ik ook met mijn reis.
    Geniet nog maar extra van de laatste weken, ik zit hier ook nog goed in jullie casa!!Thanks voor jullie kaartje erg leuk.
    ps wat een schatjes!

• 09 Maart 2012 - 09:18

Ria:

Heel veel plezier nog het laatste stukje!!!
    Geniet er nog even van...

En, het goede nieuws is: het wordt hier al weer voorjaar ;-))

Groetjes,
    Ria