lange vlucht, en zwemmen met dolfijnen - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van paul nienke merel en tim voort vd kleij - WaarBenJij.nu lange vlucht, en zwemmen met dolfijnen - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van paul nienke merel en tim voort vd kleij - WaarBenJij.nu

lange vlucht, en zwemmen met dolfijnen

Door: paulnienkemereltim

Blijf op de hoogte en volg paul nienke merel en tim

28 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Akaroa

Hoi Allemaal.
Na een lange vlucht, zijn we dan in Nieuw Zeeland aangekomen. De reis viel ons en de kinderen erg mee. Merel heeft zich prima gedragen, Tim heeft op de 2e vlucht 2 uurtjes gehuild, en dat was het, veel en veel beter dan we gedacht hadden.
Nu hebben ze het even zwaar met de omschakeling, 12uur tijdsverschil is niet niks. Merel is sneller moe, en Tim heeft zijn ritme zowat omgedraaid.
Hier was het wat spannend om met zo'n grote camper en links te rijden. Maar goed 2 drempeltjes geraakt, en 1 keer op verkeerde weghelft gekomen, maar dat was in niemandsland, dus valt mee.
De eerste dag hebben we op een soort hippie/natuur camping geslapen. Vandaag en morgen slapen we op een hele nette camping. Het weer is fantastisch, 20-25 graden met volle zon, S'nachts is het dan weer bijna net zo kou als bij jullie. 2-4graden.
Vandaag is Paul met dolfijnen in het wild wezen zwemmen. En morgen gaat Nienke. Fantastisch om ze te zien, en zo dicht bij te kunnen zwemmen.
En Merel kan natuurlijk lekker spelen in een speeltuin.
veel schaatsplezier in nederland.
groetjes Paul, Nienke, Merel en Tim.

• 28 Januari 2012 - 08:28

Gerrie:

goed hoor dat de kinders de vlucht zo netjes hebben gedaan. geniet ervan

• 28 Januari 2012 - 09:24

Ma En Pa (R+H) :

Mooie foto van de kinderen in het vliegtuig. Paul, niet te vaak op de verkeerde helft gaan rijden hoor. Zijn benieuwd naar de foto's van het zwemmen met de dolfijnen. Veel plezier.

• 28 Januari 2012 - 09:57

Leonie:

Leuk om jullie verslag te lezen en dat de lange reis meeviel. Veel plezier daar.

• 28 Januari 2012 - 10:18

Elise:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en dat de reis is meegevallen. Veel plezier bij de dolfijnen. Geniet ervan!

• 28 Januari 2012 - 10:28

Ard:

Hoi Paul en Nienke,

Kijk uit met die dolfijnen daar het kunnen ook haaien zijn.

groeten

• 28 Januari 2012 - 10:46

Olaf:

Het avontuur is begonnen!Enjoy!!
    kijk uit dolfijnen bijten...;)

• 28 Januari 2012 - 17:53

Rob:

Veel plezier en kusjes voor allen

• 29 Januari 2012 - 08:28

Peter:

Mooi verhaal Paul, geniet er van. Gekke is wel als jij niet in NL bent gaat het beter met PSV...oorzakelijk verbandje?

• 29 Januari 2012 - 16:01

Ria:

Geweldig dat jullie er zijn, knap gedaan zo'n lange vlucht met z'n vieren. Heel veel plezier komende weken...en hou dit weer ;-) heerlijk! Geniet lekker van het prachtige land, we blijven jullie volgen. Groetjes.

• 29 Januari 2012 - 18:33

Elsbeth:

Klinkt goed!!! Veel plezier daar!!! en tot op skype 10 feb ;)

• 31 Januari 2012 - 13:51

Monique:

Leuk die eerste foto's!!

• 31 Januari 2012 - 19:18

Henk En Truus:

Leuk verhaal, vreemd .....jullie in Nieuw-zeeland en wij dadelijk in Suriname.
    Geniet met volle teugen...

• 06 Februari 2012 - 18:34

Joke:

Hallo Nienke ,Paul en kids,

Hoop dat jullie het naar jullie zin hebben zo te zien aan de foto,s gaat het goed met jullie nou Nienke je mis hier wel het schaatsen het is brrrrrrrrrr koud hier nou geniet ervan .

gr Joke