voorbereiding - Reisverslag uit De Meern, Nederland van paul nienke merel en tim voort vd kleij - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit De Meern, Nederland van paul nienke merel en tim voort vd kleij - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Door: paulnienkemereltim

Blijf op de hoogte en volg paul nienke merel en tim

16 Januari 2012 | Nederland, De Meern

Hoi Allemaal

Inmiddels zijn we nog maar 9dgn verwijderd van de start van onze reis.
De vakantie stress begint al wat toe te slaan, we zijn druk bezig geweest met allerlei dingen te regelen. Paspoorten voor de kinderen, internationaal rijbewijs, nieuwe foto camera gekocht, en zoals je ziet de waarbenjij.nu site geopend.

We hebben er in ieder geval erg veel zin in. Van alles wat we horen en lezen moet het een geweldig land zijn. Ook merel heeft er zin in, ze roept elke dag: "vakansie, liegtuig, hooog in de lucht"

We zullen regelmatig proberen een stukje te schrijven op deze site. het volgende stukje schrijven we als het goed is bij 20graden met een zonnetje.

veel plezier met de nederlandse winter, we zien jullie weer in lente.

paul,nienke, merel en tim.

• 16 Januari 2012 - 21:19

Olaf:

Heel veel plezier!! Ik zal jullie huis bewaken! X

• 16 Januari 2012 - 21:23

Renée:

Heel veel plezier allemaal! Geniet ervan!! xx

• 16 Januari 2012 - 21:26

Mira:

SUPER leuk!! We zullen jullie in de gaten houden, hoor. Heel veel plezier en CU online :-)

Groetjes, Robert & Mira

PS: komen de foto's ook op deze site?

• 16 Januari 2012 - 21:27

Mira:

PS: is er nog iemand die Olaf gaat bewaken ;-)

• 16 Januari 2012 - 22:14

Ard:

Hoi Paul, Nienke, en de kids,

Heel veel plezier in Nieuw Zeeland. Pas op ze rijden daar links. En vergeet je hardloop schoenen en zwembroek niet. Want jullie moeten wel in shape blijven.

Groeten, Ard

• 17 Januari 2012 - 07:11

Henk En Truus:

Heerlijk vooruitzicht.
    Geniet ervan.......

• 17 Januari 2012 - 08:03

Wendy:

Jaaa! Wat ontzettend gaaf. Het gaat bijna gebeuren! Ik ga jullie belevenissen zeker volgen. Succes nog even met de laatste regel-dingen.

Groetjes Wen

• 17 Januari 2012 - 09:06

Leonie Broekman:

Heel veel plezier en geniet van dit mooie land (gehoord van Charlotte en overburen). We zullen jullie volgen; iig tot van de zomer. Groetjes vanuit Zevenaar

• 17 Januari 2012 - 12:36

Lisette Bijker:

Heel veel plezier in dit geweldige land! Ga heel jaloers worden op de foto's denk ik ;). Nog nooit zo ver van jullie af gezeten haha, echt de andere kant van de wereld. Liefs en ik ga jullie volgen :)

• 17 Januari 2012 - 17:50

Hans:

Veel plezier gewenst, hopelijk zijn jullie op tijd terug voor het kampioensfeest!

• 18 Januari 2012 - 12:04

Jolanda:

Have Fun! Kan je uit ervaring melden dat het heerlijk is om in de winter even lekker naar de zon te gaan. Geniet van jullie reis, en bewaar de goede tips: NZ staat ook hoog op ons lijstje!

• 19 Januari 2012 - 18:45

Annette:

ha familie!! bijna zover! spannend. heel veel plezier en genietse! x

• 19 Januari 2012 - 19:38

Renske :

Wauw dat klinkt allemaal super zeg! Succes nog even met de laatste voorbereidingen! leuke camper by the way;) x

• 23 Januari 2012 - 16:00

Pascale:

Hoi Nienke, Paul, Merel en Tim, een hele mooie reis en veel plezier!! Ik krijg er ook helemaal zin in als ik de foto zo zie....
    groetjes, Pascale

• 24 Januari 2012 - 13:48

Iris:

Morgen is het dan het zover! Jullie vertrekken naar Nieuw-Zeeland.

We wensen jullie heel veel plezier. Geniet ervan!
    We blijven graag op de hoogte van jullie ervaringen.

Tom, Iris en Jasper

• 25 Januari 2012 - 03:44

Elle Diak ;-):

Hee nienke en paul
    Heb je niet meer gezien in diakland, maar wens jullie een goede reis en een fantastische vakantie! Hoop dat de vliegreis meevalt ;-)
    Geniet ervan!!
    Groetjes Elle

• 26 Januari 2012 - 11:26

Quirine :

Hoooi familie,

Ik weet niet of jullie nog onze sms hebben ontvangen dus ook nog maar even zo.

Heeeel veel plezier met z´n 4en!

We houden de site in de gaten..

xxxxx tim en pien

• 27 Januari 2012 - 21:03

Mariska:

Hey Paul en Nienke,

Hebben jullie een goede reis gehad? Hier wordt het volgende week echt winter. Misschien wel schaatsweer! Dus geniet maar lekker daar.
    Xx