in Fiordland aangekomen - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van paul nienke merel en tim voort vd kleij - WaarBenJij.nu in Fiordland aangekomen - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van paul nienke merel en tim voort vd kleij - WaarBenJij.nu

in Fiordland aangekomen

Door: paulnienkemereltim

Blijf op de hoogte en volg paul nienke merel en tim

09 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Hallo allemaal,

Vandaag een dagje rustig aangedaan in Te Anau. Vanochtend uitgeslapen tot 08.30. Het regende, dus heerlijk om nog even in je bedje te liggen. Later op de dag was het droog maar wel iets kouder dan voorgaande dagen, ongv. 18gr. Wij zijn nog even het dorpje in geweest. Van souvenierwinkel naar souvernierwinkel gelopen. Daarna nog maar even hardlopen langs het mooie meer van Te Anau.
Gister vanaf de natuurcamping naar Milford Sound gereden. Op de natuurcamping zijn geen faciliteiten. Je staat echt met je camper midden in de natuur, prachtig. Alleen jammer van de vele zandvlooien. De westkust staat hierom bekend. De zandvlooien hebben ons al een aantal keer gebeten. 's avonds smeren we ons daarom maar in met de koelzalf tegen de jeuk.

Morgen gaan we verder op weg naar het zuiden, richting Invercangill. We hopen hier pinquins, walvissen, zeeleeuwen en zeehonden te ontmoeten.

Tim en Merel vermaken zich ook nog steeds prima. Tim wil niets missen. Overdag slapen vind hij niet altijd een goed idee.
Merel speelt dat zij op vakantie gaat. Gelukkig mogen wij ook allemaal mee. De afwasmachine kan thuis de deur uit want Merel vind het een feest om af te wassen.

Liefs Paul, Nienke, Merel en Tim.

• 09 Februari 2012 - 22:04

Olaf: