Kangaroo Island - Reisverslag uit Kangaroo Island, Australië van paul nienke merel en tim voort vd kleij - WaarBenJij.nu Kangaroo Island - Reisverslag uit Kangaroo Island, Australië van paul nienke merel en tim voort vd kleij - WaarBenJij.nu

Kangaroo Island

Door: paulnienkemereltim

Blijf op de hoogte en volg paul nienke merel en tim

23 Februari 2014 | Australië, Kangaroo Island

We zijn alweer een week in Australie en we vermaken ons prima

De lange reis is erg goed gegaan, Tim en Merel hadden veel plezier in het vliegtuig en hebben lekker geslapen. Aardig fit kwamen ze aan in Adelaide, Paul en Nienke waren wel vrij brak.

De eerste twee dagen in Adelaide hebben we gebruikt om lekker bij te komen, veel spelen in de speeltuin, springkussen, korte strandwandeling.

Daarna zijn we naar McLaren Vale gereden, een mooi wijngebied, met volle druivenbomen en wel 60 wijnhuizen. Wij bezochten er twee, en hebben daar wel 10 soorten wijn geproefd, leuk om te doen.

Toen gingen we op pad voor 3 dagen Kangaroo Island, daar zouden we veel wildlife gaan zien. En dat klopte helemaal.
Op de camping zat een Koalabeer in de boom naast onze camper, en toen er ook nog kangaroes en wallibies rondsprongen op de camping was het asutralie gevoel compleet.

We moeten nog wel wat wennen aan alle dieren hier, zo schrok Nienke van een Koala beer die 's nachts boven het wc gebouw zat en werd paul door wel 30 kangaroes uitgelachen tijdens zijn hardlooprondje
We wilden ook nog gaan snowboarden, echter werd die geen snow maar zand, en werd het geen board maar een plastic zak. Maar we hebben ons zeker vermaakt bij little sahara. Merel en Tim moesten een flinke klim maken om boven te komen.

Bij Seal bay hebben we zeehondjes gezien, Tim stond erop dat zijn favoriete knuffel (zeehondje) ook moest gaan kijken en Merel heeft wat foto's gemaakt

Helaas is Merel 2 dagen flink ziek geweest van een oorontsteking, maar dat is gelukkig weer goed opgeknapt.
vandaag maken we een lange reis richting Mount Gambier

Natuurlijk zijn we trots op de Nederlandse medaille winnaars, en dank voor de sms'jes die we met de uitslagen 's nachts mochten ontvangen.

groetjes
Paul, Nienke, Merel en Tim

• 24 Februari 2014 - 08:25

Elsbeth:

Hoi hoi,

Klinkt als een leuk begin van de vakantie (op het ziek zijn van merel na)
    Geniet maar van al het wildlife.

doeiii
    Elsbeth en Sofia

• 24 Februari 2014 - 11:39

Jolanda:

Hoihoi,

Klinkt erg bekend! Toevallig hebben we net de fotoboeken weer uit de dozen gehaald, en die van Australie zat daar ook bij. Als ik dit zo lees denk ik dat ik vanavond maar weer eens dat boek erbij ga pakken! Geniet ervan, er volgt nog zoveel moois!!!

Groetjes,
    Jolanda

• 24 Februari 2014 - 19:59

Maaike En Wesley:

Wauw te gek!! Niet meer ziek worden en vooral veel plezier met de kangoeroes, koala's, zeehondjes en al het andere wildlife!
    Groetjes van Maaike en Wesley

• 24 Februari 2014 - 21:04

Olaf:

Super cool verhaal!

• 25 Februari 2014 - 05:54

Peter:

Paul,

Mooie start van de vakantie. Ik stel voor dat je niet meer terugkomt. Sinds jouw vertrek heeft PSV 2 positieve records gepakt: einde aan reeks van 25 uitwedstrijden met tegengoal en 4de match op rij winnen.

Heb je Archie of Jason al de hand geschut?

Fijne vakantie in ieder geval. Dit weekend gaan we de carnavalsbloemekes weer eens buiten zeteen (is er warm genoeg voor).

Houdoe met een kangaroe-oe-oe-oe

• 25 Februari 2014 - 20:39