Dag voor vertrek - Reisverslag uit De Meern, Nederland van paul nienke merel en tim voort vd kleij - WaarBenJij.nu Dag voor vertrek - Reisverslag uit De Meern, Nederland van paul nienke merel en tim voort vd kleij - WaarBenJij.nu

Dag voor vertrek

Door: paulnienkemereltim

Blijf op de hoogte en volg paul nienke merel en tim

15 Februari 2014 | Nederland, De Meern

Beste familie en vrienden.

We zijn er helemaal klaar voor alle koffers zijn gepakt.
We hebben er heel veel zin in, 2 maanden met het gezin op pad in Australië, we realiseren hoe gelukkig we mogen zijn dat we weer een mooie reis mogen maken.

We reizen precies op het goede tijdstip naar Australië, zo lijkt het. De afgelopen 5 weken was het namelijk erg heet, bijna dagelijks boven de 40 graden, met enkele bosbranden tot gevolg.
Eergisteren viel er heel veel regen, en waren er kleine overstromingen, maar de meeste bosbranden zijn nu wel geblust.
De komende week liggen de temperaturen tussen de 22 en 30 graden.

Onze reis gaat van Adelaide, Melborune, Sydney via de kust naar Cairns.

De afgelopen weken zijn we druk geweest met de voorbereidingen, Merel wilde bijna alle dagen met de vriendinnetjes spelen, Tim roept elke dag dat hij naar het zwembad wil. Nienke was druk met werken en inpakken, en Paul druk met hardloopwedstrijdjes en op de valreep nog een sollicitatie gesprek.

we houden jullie op de hoogte

Paul, Nienke, Merel en Tim.

• 15 Februari 2014 - 19:50

Olaf:

Geniet van jullie tripje!!
    kus en knuffel

• 15 Februari 2014 - 20:23

Gerrie:

Heel veel plezier en ik hoop dat jullie een hele mooie reis hebben

• 15 Februari 2014 - 20:35

Ard:

Hoi Paul en Nienke,

Heel veel plezier in Australië. Vergeet niet een beetje te trainen voor de triatlon in Utrecht anders gaat het heel zwaar worden voor jullie om de achterstand enigszins beperkt te houden.

Groeten,
    Ard

• 15 Februari 2014 - 23:47

Anita:

Hallo Nienke,Paul , Merel en Tim,

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie, zijn zeer benieuwd naar jullie reiservaringen.

Groetjes van Anita en Ben

• 16 Februari 2014 - 08:59

Rob:

Een fijne vakantie voor jullie vieren.
    Groetjes, Rob

• 16 Februari 2014 - 09:56

Pascale:

Een hele goede vlucht en heel veel plezier!!!
    Groetjes Pascale

• 16 Februari 2014 - 12:16

Maaike En Wesley:

Wat fijn dat het weer nu omgeslagen is naar dragelijke temperaturen. Wij wensen jullie een hele goede vlucht en ontzettend veel plezier tijdens de reis! Leuk om jullie te volgen via deze pagina. Liefs van Maaike en Wesley

• 16 Februari 2014 - 17:26

Freek:

Klasse

• 18 Februari 2014 - 22:15

Renee:

Veel plezier jullie allemaal!!

• 19 Februari 2014 - 11:27

Henk En Truus:

Geniet met GROTE teugen.....

• 23 Februari 2014 - 13:13

Sjieuwke:

Heel veel plezier. Wat weer een fantastische reis hebben jullie gepland! Groetjes, Sjieuwke