Zon zee en strand - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van paul nienke merel en tim voort vd kleij - WaarBenJij.nu Zon zee en strand - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van paul nienke merel en tim voort vd kleij - WaarBenJij.nu

Zon zee en strand

Door: Paulnienkemereltim

Blijf op de hoogte en volg paul nienke merel en tim

18 Maart 2013 | Mexico, Playa del Carmen

Hoi allemaal, alles goed in het koude Nederland?

Na het laatste verslag hebben we twee lange reisdagen gehad.
Eerst naar Villahermosa, waar we nog kort naar het la Venta park zijn geweest. Hier staan de stenen hoofden uit de Olmeekse cultuur, leuk om even te zien. Ook was er nog een kleine dierentuin.
Daarna op pad naar de kust. Eerst nog een tussenstop in xpuijl, puur om te slapen. De kinderen waren nu wel even klaar met het autorijden.

Onderweg naar Tulum(aan de kust) de Cenote Azul bezocht, hier hebben we even gesnorkeld en wat gegeten.
In tulum hadden we een heerlijk huisjes, bijna op het strand. Het strand is hier schitterend,met mooi wit zand. Lekker uiteten geweest en Paul moest natuurlijk weer hardlopen.
Ook hebben we nog gezwommen in de gran cenote, je zwemt hier tussen de mooie vissen en door een grot. Merel mocht ook even zwemmen en vond het heeeel spannend.

De laatste 5 dagen zijn we in playa del carmen. Zo toeristisch hadden we het de hele vakantie nog niet gehad. Bedjes op het strand staan naast elkaar. Druk druk. Maar als afsluiter vinden we het helemaal prima. Sochtends naar het strand, Smiddags zwembad en daarna lekker uiteten.
We hebben allebei nog een snorkeltour gedaan, ook hier mooie vissen en zelfs 2 schildpadden gezien. De kinderen vinden het ook heerlijk, zwemmen en heel veel spelen.

Morgen vliegen we weer terug. We hebben weer een fantastische en afwisselende vakantie gehad. We hebben genoten van de mooie natuur in Costa rica, de cultuur in Mexico en natuurlijk van elkaar. Het is super om 6 weken samen weg te zijn.

Maar we vinden het ook leuk om weer naar Nederland te gaan. Leuk om weer te werken, jullie weer te zien en al onze sporten weer op te pakken.

• 18 Maart 2013 - 16:17

Henk En Truus:

Hallo,
    Mooi verhaal. Een goede reis en voor straks weer welkom in Nederland.

• 18 Maart 2013 - 20:04

Pascale:

Hoi allemaal, hele mooie foto's! Geniet nog even van jullie tijd daar en alvast een goede reis terug. Adios! Pascale

• 18 Maart 2013 - 20:23

Olaf:

Tot over een paar dagen!! ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's!
    kus Olaf

• 19 Maart 2013 - 20:23

Elise:

Wij wensen jullie een hele goede terug reis en tot snel.