Panama - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van paul nienke merel en tim voort vd kleij - WaarBenJij.nu Panama - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van paul nienke merel en tim voort vd kleij - WaarBenJij.nu

Panama

Door: Paulnienkemereltim

Blijf op de hoogte en volg paul nienke merel en tim

09 Februari 2013 | Panama, Bocas del Toro

Onder een palmboom schrijf ik dit verslag.

Ook nu komen we er weer achter hoe belangrijk een goede planning is voor zo'n lange reis.
2dgn na ons vertrek uit new york, was daar een sneeuwstorm die het vliegverkeer fors verstoorde.

De vlucht naar New york ging erg goed, Tim hield zich goed. Voor merel is vliegen een groot avontuur. Ze heeft hele verhalen: hoe hoog we vliegen, waar de piloot is, welke filmpjes ze kan kijken, of we niet tegen de wolken botsen.
In new york, was het leuk om anneloes weer te zien, zo kon Nienke weer mooi bijkletsen. De kinderen waren de eerste nacht veel wakker, en hebben daarna leuk met Alexandra gespeeld( de dochter van anneloes), terwijl Paul aan het rennen was in central park.

Daarna vliegen naar panama city. De kinderen sliepen de hele vlucht en aansluitend ook de hele nacht.
Hier is het even wennen aan de temperatuur(33graden).
We hebben het Panama kanaal( leuk) en de oude stad bezocht( weinig bijzonders).
Smiddags lekker gezwommen bij hotel.

De dag erop moesten we vroeg op 430 om naar bocas del toro te vliegen, waar we al om 8u in hotel waren. Hier mogen we 3 dgn genieten van zon zee en zwembad.
Merel en Tim hebben geen jetlag meer en vermaken zich prima.
Morgen maken we een boottochtje, op zoek naar dolfijnen en mooie snorkelplaatsen.

Groeten vanuit een tropisch Panama.

• 10 Februari 2013 - 12:02

Maaike:

Hallo wereldreizigers.

Wij zijn jaloers hier vanuit een opnieuw wit Nederland!

Liefs van Maaike en Wesley

• 10 Februari 2013 - 13:53

Olaf:

GEWELDIG!!
    Stinkend jaloers!!
    nice pics!!
    x en knuffels aan de kleine

• 12 Februari 2013 - 23:19

Sjieuwke:

Dag, leuk dat jullie weer aan een nieuwe reis beginnen. Heel veel plezier. Ga genieten van julliie verslagen. Groetjes, Sjieuwke